Tagi

, ,


Po dłuższej przerwie postanowiłem powrócić do pisania postów na blogu. Mam nadzieję że uda mi się zainteresować większą ilość osób tym jakże wspaniałym materiałem jakim jest wiklina. Możliwe że ktoś z Was zada sobie pytanie gdzie najlepiej/najtaniej kupić wyroby w wikliny otóż najlepiej byłoby od chałupników no ale zejdźmy na ziemię tylko może jakieś 1% społeczeństwa ma możliwość dokonania zakupu u źródła reszta dokonuje zakupu u dystrybutorów. Tylko gdzie ich szukać, pomimo iż większość was dokonuje zakupów na allegro czy innych portalach aukcyjnych ja polecam strony/sklepy producentów. Z doświadczenia wiem, że to tam najczęściej ceny są najniższe najprawdopodobniej dlatego iż firmy nie muszą wtedy płacić prowizji od sprzedaży ani nie płacą za wystawianie przedmiotów co znaczenie obniża ich cenę osobiście polecam sklep firmy Moon Pearl – Wiklina – sklep przejrzysty dobrze zaprojektowany i znajduję się w nim wiele produktów, dużym plusem przynajmniej dla mnie jest możliwość zamówienia malowanej wikliny, w internecie znajdziecie także innych producentów/dystrybutorów wikliny działających na naszym rynku, których oczywiście również polecam.

